Returnera artikel
2 svar
590 meddelanden
zoomalia
Hej Sigrith,
Jag noterar din begäran om att returnera en artikel. Först och främst måste du ladda ner retursedeln som finns i din orderhistorik. Du kan returnera en artikel till följande adress:
ZOOMALIA / E2EVOLUTION
651 Route du pays de gosse
40230 Saint Geours de Maremne
FRANKRIKE
Returkostnaderna står du för, tveka inte att kontakta vår kundtjänst för eventuella ytterligare frågor. Jag önskar dig en trevlig dag.
Vi ses snart,
Coralie från Zoomalia
Jag noterar din begäran om att returnera en artikel. Först och främst måste du ladda ner retursedeln som finns i din orderhistorik. Du kan returnera en artikel till följande adress:
ZOOMALIA / E2EVOLUTION
651 Route du pays de gosse
40230 Saint Geours de Maremne
FRANKRIKE
Returkostnaderna står du för, tveka inte att kontakta vår kundtjänst för eventuella ytterligare frågor. Jag önskar dig en trevlig dag.
Vi ses snart,
Coralie från Zoomalia
590 meddelanden
zoomalia
Hej Maryse,Returer måste ske till vår postadress. Vi kan inte ta emot returer på utlämningsställen.Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor.Coralie från Zoomalia
1 meddelanden
séverine
Hej, jag vill returnera en artikel och när jag går till webbplatsen hamnar jag på en sida dedikerad till returer, men när jag klickar för att få formuläret varken visas det eller laddas ner. Hur kan jag göra?