Frågor, produktdiskussioner Rengöringsservetter tassar, päls, ögon och öron för hund och katt

14 svar
Stéphanie
5 meddelanden
stéphanie
Hej, Kan dessa våtservetter användas för att rengöra min hunds päls runt vulvan? Jag använder vanligtvis Douxo, men de är ofta slut i lager. Så jag letar efter ett alternativ. Tack
Séverine
1 meddelanden
séverine
Bonjour Ja jag använder dem för min gyllene
Stéphanie
5 meddelanden
stéphanie
Tack så mycket för svaret
Corinne
2 meddelanden
corinne
Hej, kan vi använda dem för en valp på 2,5 månader? Tack för svaret
Lucie
1 meddelanden
lucie
Jag har alltid använt dem på min valp sedan den var 2 månader gammal till idag
Philippe
1 meddelanden
philippe
Ja, absolut, jag har alltid använt dem på min hund.
Alexandra
1 meddelanden
alexandra
BonjourJa inga problem. Servetterna är ordentligt fuktiga och har en lätt trevlig doft
nadine
1 meddelanden
nadine
hej utan några problem
isabelle
8 meddelanden
isabelle
Hej Ja, det kan du. Jag använde den här produkten länge utan problem. Men nu föredrar jag Anjou-våtservetter, lite dyrare, men mer naturliga för mig. Ha en bra dag
audrey
2 meddelanden
audrey
Ja, utan några bekymmer
Sylvie
2 meddelanden
sylvie
Självklart är dukarna anpassade för valpars ögon och mycket effektiva!!
carine
1 meddelanden
carine
Jag tror inte att det finns några kontraindikationer personligen, jag har använt dem på min franska bulldog länge, toppen.
Philippe
1 meddelanden
philippe
hej utan några problem
Monique
3 meddelanden
monique
Hej, ja, de är mycket bra för valparna, och jag använder dem ofta, det är väldigt praktiskt.
lydie
1 meddelanden
lydie
Hej, ja absolut Det är mycket mjukt och gör att man kan rengöra skonsamt

Policy för cookies
Vi ber om ditt tillstånd att använda cookies eller liknande verktyg för att göra det enklare för dig att handla på vår webbplatsVi använder cookies eller liknande verktyg för att underlätta dina köp på vår webbplats, förbättra din användarupplevelse, leverans av personligt anpassad reklam, statistik för att förståhur våra kunder använder våra tjänsterVåra betrodda partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)använder också dessa verktyg för reklamändamål, som en del av vår vår visning av personlig eller icke-personlig reklam.Du kan ändra dina cookiepreferenser när som helsttillgänglig från Ditt konto.
Användning och ändamål med behandlingen av dina uppgifter
Vi ber om ditt tillstånd att använda cookies eller liknande verktyg för att göra det enklare för dig att handla.... Läs mer på engelska
Ställ in dina val Jag accepterar Fortsätt utan att acceptera
Zoomalia-appen Med Family'z tjänar du +50 pts vid varje beställning och få meddelanden om orderspårning i realtid
Zoomalia-appen Boosta din kisse med Zoomalia-appen !1000 pts för varje nedladdning och +50 pts för varje beställning