Kycklingfötter

Inget svar
Damien
1 meddelanden
damien
Jag har köpt kycklingfötter. Jag har just märkt att de har spår av mögel.....det är oacceptabelt. Jag förväntar mig ett svar från er. Med vänliga hälsningar

Policy för cookies
Vi ber om ditt tillstånd att använda cookies eller liknande verktyg för att göra det enklare för dig att handla på vår webbplatsVi använder cookies eller liknande verktyg för att underlätta dina köp på vår webbplats, förbättra din användarupplevelse, leverans av personligt anpassad reklam, statistik för att förståhur våra kunder använder våra tjänsterVåra betrodda partners(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)använder också dessa verktyg för reklamändamål, som en del av vår vår visning av personlig eller icke-personlig reklam.Du kan ändra dina cookiepreferenser när som helsttillgänglig från Ditt konto.
Användning och ändamål med behandlingen av dina uppgifter
Vi ber om ditt tillstånd att använda cookies eller liknande verktyg för att göra det enklare för dig att handla.... Läs mer på engelska
Ställ in dina val Jag accepterar Fortsätt utan att acceptera
Zoomalia-appen Med Family'z tjänar du +50 pts vid varje beställning och få meddelanden om orderspårning i realtid
Zoomalia-appen Boosta din kisse med Zoomalia-appen !1000 pts för varje nedladdning och +50 pts för varje beställning