Kontakta kundservice
51 svar
3 meddelanden
coralie
Hej Marie, Du kan kontakta vår kundtjänst via e-post genom att använda formuläret som finns under "Mitt konto", "Kundtjänst". Det är också möjligt att nå oss på 05 54 54 00 24 (gratisnummer + samtalskostnad). Önskar dig en bra dag. Coralie från Zoomalia
1 meddelanden
nicole
Jag har beställt fågelburen med möbeln för 113 € och jag ser det inte på mitt konto?
1 meddelanden
daniel
Jag har beställt ETT AKVARIUM men kan inte se det i mitt konto?
590 meddelanden
zoomalia
Hej,Du kan kontakta vår kundtjänst direkt från ditt kundkonto eller via telefon på 0554540024.Ha en trevlig dag,Hélène från Zoomalia
1 meddelanden
annie
Hej, jag gjorde en beställning förra lördagen, jag betalade via banköverföring och det är tisdag kväll och beställningen väntar fortfarande? Överföringen har dragits från mitt lönekonto? Tack för informationen
590 meddelanden
zoomalia
Hej Annie,
Jag bjuder in dig angående denna fråga att göra ett klagomål från din kundzon eller kontakta oss på 0554540024.
Emellertid kan en beställning via banköverföring ta upp till 72 timmar för att bekräftas.
Jag finns tillgänglig och önskar dig en trevlig dag,
Hélène från Zoomalia
Jag bjuder in dig angående denna fråga att göra ett klagomål från din kundzon eller kontakta oss på 0554540024.
Emellertid kan en beställning via banköverföring ta upp till 72 timmar för att bekräftas.
Jag finns tillgänglig och önskar dig en trevlig dag,
Hélène från Zoomalia
1 meddelanden
morgane
Hej, jag tillåter mig att kontakta dig eftersom jag skulle ha mottagit min beställning idag hemma och jag ser att den ska levereras en timme från mig! Vad ska jag göra?
1 meddelanden
donia
Hej, jag försöker returnera varor på egen bekostnad men det krävs ett nummer eller en e-postadress från er för att kunna hämta paketet. Hur ska jag göra?
590 meddelanden
zoomalia
Hejsan Dounia, Jag inbjuder dig, angående den här frågan, att lämna in ett klagomål från ditt kundkonto eller kontakta oss på 0554540024. Ha en bra dag, Hélène från Zoomalia
1 meddelanden
danielle
Jag ville betala min beställning 35733140 från 10/12/2024 igår via banköverföring (vilket redan var ett misstag), och jag glömde dumt nog att ange detta beställningsnummer. Ni borde ha mottagit denna överföring på 23,97 euro. Jag hoppas att ni kan spåra den.
590 meddelanden
zoomalia
Hej Danielle, För att åtgärda situationen har jag precis kontaktat dig direkt från ditt kundområde. Ha en bra dag, Coralie från Zoomalia
3 meddelanden
evelyne
Jag gjorde en beställning den 14 januari 2025, jag ringde kundtjänsten och fick veta att ordern var blockerad eftersom jag hade ställt en fråga efter en rabattkod och jag hade inte svarat på frågan, men den 15 januari, drogs ordern från mitt konto? Tur att jag ringde och att personen genast skickade ett mejl för att mitt paket skulle skickas omedelbart. Det är verkligen inte seriöst alls. Dessutom får vi aldrig några rabattkoder och vi har högre leveranskostnader än någon annanstans, det börjar bli för mycket, jag funderar på att byta leverantör. Men tack till personen jag pratade med i morse som avblockerade min beställning för leverans. Evelyne
590 meddelanden
zoomalia
Hej Evelyne, jag förstår din frustration och jag är ledsen för denna situation. Faktiskt, din beställning har blivit blockerad eftersom du gjort en ändringsbegäran. Eftersom vi behövde ett svar från dig, kunde vi inte låsa upp den förrän vi fått ditt svar. När det gäller debiteringen, som anges i våra Allmänna Försäljningsvillkor (AV), är betalningen omedelbar vid beställningens bekräftelse, oavsett hur den hanteras logistiskt. Vi är givetvis tillgängliga för alla andra frågor. Ha en bra dag, Coralie från Zoomalia
1 meddelanden
anissa
Jag vill returnera en beställning men jag kan inte nå er; kan ni göra det nödvändiga? Tack på förhand. Anissa
590 meddelanden
zoomalia
Hej Anissa, Jag är ledsen, men jag kan inte hantera denna begäran från forumet. För att göra en retur måste du öppna ett klagomål via de dedikerade formulären på vår webbplats. Annars kan ångerformuläret laddas ner direkt från ditt kundkonto. Jag finns tillgänglig om du behöver. Ha en fin dag, Coralie från Zoomalia
590 meddelanden
zoomalia
Hej Claudine, För att kontakta oss, vänligen använd kontaktformulären som finns direkt på vår webbplats. Du kan komma åt dem genom att gå till fliken "Mitt konto", sedan "Kundtjänst". Vi finns tillgängliga för alla frågor. Coralie från Zoomalia
590 meddelanden
zoomalia
Hej Romain,
För att kontakta oss, vänligen använd kontaktformulären som finns direkt på vår webbplats. Du kan komma åt dem genom att gå till fliken "Mitt konto", sedan "Kundtjänst". Yrkesnumret visas också på webbplatsen om du föredrar att nå oss på detta sätt. Vi står till ditt förfogande för alla frågor. Ha en trevlig dag, Coralie från Zoomalia
För att kontakta oss, vänligen använd kontaktformulären som finns direkt på vår webbplats. Du kan komma åt dem genom att gå till fliken "Mitt konto", sedan "Kundtjänst". Yrkesnumret visas också på webbplatsen om du föredrar att nå oss på detta sätt. Vi står till ditt förfogande för alla frågor. Ha en trevlig dag, Coralie från Zoomalia
1 meddelanden
candy
Hej, jag la in min beställning den 5 februari och jag har inte fått mitt paket än. Jag skulle vilja bli återbetald, tack.
Med vänlig hälsning,
Fru Devaux
Med vänlig hälsning,
Fru Devaux
590 meddelanden
zoomalia
Hej Candy, Jag är ledsen för den här situationen. Jag rekommenderar att du kontaktar vår kundtjänst så att vi kan kontrollera statusen för din beställning tillsammans och hitta en lösning. Du kan nå oss via kontaktformulären som finns på vår webbplats. Vi hörs snart, Coralie från Zoomalia
1 meddelanden
floriane
Hej, jag har fått mitt paket men kartongen är helt sönderriven
2 meddelanden
brigitte
God kväll, jag har en stor SUREFLAP kattlucka som har ett återkommande problem med batterierna. Även när jag sätter i nya batterier (4 C-batterier) finns det dålig kontakt som hindrar kattluckan från att fungera korrekt. Vad rekommenderar du att jag gör för att undvika denna dåliga kontakt?
1 meddelanden
nathalie
Hej, Jag skulle vilja veta om det är möjligt att använda alla mina lojalitetspoäng för att köpa mat till katter i skyddet. Väntar på ditt svar.
590 meddelanden
zoomalia
Hej Nathalie,Ja, det är helt möjligt att använda dina lojalitetspoäng för att betala för måltider för katter i ett härbärge. För att göra detta måste du först bekräfta en beställning genom att köpa en artikel. Sedan har du möjlighet att lägga till dina lojalitetsgåvor, inklusive måltider.Om du behöver hjälp med att göra detta, tveka inte att höra av dig.Vi ses snart,Coralie från Zoomalia
1 meddelanden
martine
Hej, den 5 februari 2025 beställde jag kattfoder och små gryträtter Hills 24 x 82g för min katt. Jag använde några burkar konserver och insåg att förpackningen var angripen av små kryp. Det är onödigt att säga att jag kastade allt i soporna, det är uteslutet att ge infekterade burkar till mitt djur. Jag tog självklart bilder innan jag slängde allt, och jag har informerat min veterinär om detta. Jag vill dock påpeka att jag alltid har varit mycket nöjd med mina beställningar hos Zoomalia, men den här gången fick min lilla katt betala priset. Jag ser fram emot ert svar.
590 meddelanden
zoomalia
Hej Martine, jag är ledsen för situationen med patélådorna. För att analysera situationen mer detaljerat och hitta en lösning, inbjuder jag dig att kontakta vår kundtjänst som kan ge dig all nödvändig hjälp. Jag tackar dig för din förståelse och kvarstår till ditt förfogande för eventuella andra frågor. Coralie från Zoomalia
590 meddelanden
zoomalia
Hej,
Efter vårt telefonsamtal, uppmuntrar jag dig att kontakta oss igen om det uppstår några problem.
Vi är alltid tillgängliga för att lyssna,
Coralie från Zoomalia
Efter vårt telefonsamtal, uppmuntrar jag dig att kontakta oss igen om det uppstår några problem.
Vi är alltid tillgängliga för att lyssna,
Coralie från Zoomalia
2 meddelanden
prudence
Hej,kan du bekräfta att mitt årliga boost-abonnemang X3 har aktiverats genom att jag gjorde min beställning nr: AP2538356553Tack för ditt svar
2 meddelanden
prudence
Hej, Kan du bekräfta att mitt årliga abonnemang booster X3 har aktiverats genom att göra min beställning Nr AP2538356553 Tack för ditt svar

2 meddelanden
estelle
Hej, nyligen avbokade jag en beställning. Och summan 17,98 € debiterades ändå från mitt konto. Återbetala mig gärna, eftersom avbokningen gjordes.

2 meddelanden
estelle
Hej, Jag har nyligen avbrutit en beställning som redan var godkänd. Men ni har debiterat mig 17,98 €. Jag skulle vilja att ni återbetalar detta belopp så snart som möjligt.
2 meddelanden
ysaline
Hej, jag ville använda mina medlemskapspoäng i presentbutiken men ingenting visas i min kundvagn, hemsidan säger att den är tom. Jag kan inte använda mina poäng.
2 meddelanden
monique
Hej, jag gjorde en överföring till ert konto den 2 maj och nu är det den 4 maj och min beställning har inte beaktats. Kanske beror det på att det är helg och några helgdagar... M.FALLON
590 meddelanden
zoomalia
Hej Monique, Faktum är att valideringstiden för en överföring tar hänsyn till helgdagar och helger, vilket kan fördröja behandlingen något. Varje överföring kontrolleras manuellt av vår ekonomiavdelning för att garantera transaktionssäkerheten och förhindra bedrägeriförsök. Din beställning kommer att behandlas så snart överföringen bekräftats. Tack för din förståelse. Vi ses snart, Coralie från Zoomalia
3 meddelanden
nadia
Jag beställde på lördag med en avgift på 9,90 € och på tisdag hade jag fortfarande inte fått någon hundmat
1 meddelanden
katia
Hej
Hälften av min beställning saknades.
Jag har gjort en kundtjänstförfrågan men inte fått något svar.
Jag har försökt ringa hela dagen, men lyckades aldrig nå någon.
Jag gick till butiken, de sa att de inte kunde göra något.
Ska jag åka till huvudkontoret i Saint-Geours för att få ett svar?
Tack
Hälften av min beställning saknades.
Jag har gjort en kundtjänstförfrågan men inte fått något svar.
Jag har försökt ringa hela dagen, men lyckades aldrig nå någon.
Jag gick till butiken, de sa att de inte kunde göra något.
Ska jag åka till huvudkontoret i Saint-Geours för att få ett svar?
Tack
5 meddelanden
patricia
Fru, jag fick ett samtal från dina tjänster angående ett köpbevis på 10 euro gällande ett problem och giltigt i 3 månader. Jag har aldrig fått det och vill snart beställa och dra nytta av det, annars kommer jag, som förra gången, att gå någon annanstans eftersom löftena inte hålls. Med vänlig hälsning
5 meddelanden
patricia
FrökenAngående ett samtal från era tjänster skulle jag få en inköpskupong på 10 euro avseende ett problem med en beställning och inget har kommit, jag måste beställa igen och skulle vilja använda den annars beställer jag på en annan sida om löftet inte hålls. Vänlig hälsning
5 meddelanden
patricia
Fru, Efter ett samtal från era tjänster måste jag ha fått ett köpkort på 10 euro som avser ett problem med en beställning och ingenting har mottagits. Jag måste beställa och skulle vilja använda det, annars kommer jag att beställa från en annan webbplats om löftet inte hålls. Vänliga hälsningar
1 meddelanden
ghislaine
Fru, Beställning MA2538722410 från 2025-05-05 Katts trädet har lossnade och deformerade ställen. Artikeln kom skadad (defekt) vid olika ställen. Jag begär återbetalning. Jag väntar på returfrakt för att skicka tillbaka den till ombud. Det är omöjligt att få tag i någon på telefon, ingen svarar. Formulär har skickats med foton. Jag väntar fortfarande på ett samtal eller ett mejl. Vänliga hälsningar
590 meddelanden
zoomalia
Hej, Vi har mottagit och hanterat din förfrågan. För nya förfrågningar, vänligen använd kontaktformulären som finns på vår webbplats så att vi kan hjälpa dig på ett effektivt sätt. Tack för din förståelse. Coralie från Zoomalia
1 meddelanden
stephanie
Hej, det har gått nästan en timme sedan jag försökte kontakta er per telefon. Jag har lagt en beställning på hundmat, men min hund gick bort innan den kom fram, så jag behöver den inte längre. Jag kan inte avbryta beställningen eftersom den är på väg att levereras. Så jag vill informera er att jag inte kommer att hämta den vid upphämtningsstället, så att den kan returneras till er för en återbetalning. Vänliga hälsningar
2 meddelanden
nathalie
Hej, ni har skickat ett mejl till mig för att jag ska kontrollera ett meddelande angående min beställning JU 2539551145. Men jag hittar inte detta mejl på gränssnittet. Skicka mig ett mejl med ämnet för detta meddelande!
590 meddelanden
zoomalia
Hej Boris,Tveka inte att kontakta transportören direkt för att ändra din adress, när beställningen har skickats har vi inte längre möjlighet att ändra den.Vi finns tillgängliga via formuläret vid behov,Ha en bra dagAurore
590 meddelanden
zoomalia
Hej Stéphanie,Jag är verkligen ledsen för din hund,Jag uppmanar dig verkligen att inte hämta ditt paket eller att direkt vägra det genom att ringa dem,När paketet är på vårt lager kommer återbetalningen att ske automatiskt.Ta hand om dig,Aurore
590 meddelanden
zoomalia
Hej Nathalie, Din beställning har skickats idag :) Du bör få den inom 48 till 72 arbetsdagar. Ha en bra dag, Aurore
1 meddelanden
estelle
Jag beställde ett akvarium och fick det trasigt! Hur får jag tillbaka pengarna?
1 meddelanden
angelique
HEJ, jag kan inte logga in på mitt konto, även när jag försöker återställa lösenordet och till och med med en annan e-postadress (för säkerhets skull). Jag behöver en faktura. Ni är onåbara på telefon. Kan ni vänligen kontakta mig?
590 meddelanden
zoomalia
Hej Estelle,
Jag är ledsen för denna incident.
Jag uppmanar dig att kontakta oss direkt via formulären som finns på ditt kundkonto, under "Mitt konto / Kundservice" för att rapportera skadan. Detta kommer att göra det möjligt för oss att behandla din begäran så snabbt som möjligt.
Tveka inte att bifoga bilder på det skadade akvariet och nämn ditt beställningsnummer för att påskynda behandlingen.
Tack för din förståelse,
Vi ses snart,
Coralie från Zoomalia
Jag är ledsen för denna incident.
Jag uppmanar dig att kontakta oss direkt via formulären som finns på ditt kundkonto, under "Mitt konto / Kundservice" för att rapportera skadan. Detta kommer att göra det möjligt för oss att behandla din begäran så snabbt som möjligt.
Tveka inte att bifoga bilder på det skadade akvariet och nämn ditt beställningsnummer för att påskynda behandlingen.
Tack för din förståelse,
Vi ses snart,
Coralie från Zoomalia
590 meddelanden
zoomalia
Hej Angélique,Jag är ledsen för besväret.Det kan faktiskt hända att vi har ett stort flöde av samtal, vilket kan göra vår telefonservice tillfälligt svår att nå.Jag uppmanar dig att kontakta oss skriftligen, via kontaktformulären som finns tillgängliga på vår webbplats (avsnittet "Mitt konto / Kundtjänst").Vi hörs snart,Coralie från Zoomalia
2 meddelanden
marie
Min beställning har returnerats av DPD, som misslyckades med att informera mig om leveransplats och -datum. Jag vill att Zoomalia hanterar ärendet och återbetalar mig eller skickar om paketen. Jag förstår inte varför jag inte blev informerad om paketens retur till Zoomalia.
2 meddelanden
marie
Hej DPD har returnerat paketen till Zoomalia, jag vill bli ersatt. DPD är inte en pålitlig transportör. Ingen information om när paketen blir tillgängliga. Ingen information om retur av paketen till Zoomalia, jag var tvungen att gå dit vilket är skandalöst, jag har problem med påfyllning.!!! Jag hoppas få nyheter mycket snart, och jag förstår inte varför ni inte redan har kontaktat mig.
1 meddelanden
jean marie
Hej, jag har köpt 4 påsar Eukanubia hundfoder som skickades den 21 mars 2025. I de första två påsarna är fodret (i botten) mögligt. Jag har ännu inte öppnat de andra två påsarna. Sista förbrukningsdag är 07/09/26 och tillverkningsdatum är 08/01/25. Jag begär återbetalning för mina 4 påsar. Vänligen kontakta mig snarast.