Frågor, produktdiskussioner Demavic 100 Rengöringsdukar allround
6 svar
2 meddelanden
patricia
Jag använder dessa våtservetter för att rengöra nosen, pälsen, tassarna och genitalierna på min lilla Yorkshire och allt går bra; ingen allergisk reaktion; han låter det ske utan någon reaktion vilket betyder att allt är bra; han slickar sig inte efter appliceringen av våtservetten; han är en ganska känslig liten hund och om det finns problem reagerar han omedelbart; det här är inte fallet så allt är bra
5 meddelanden
stéphanie
Hej, Kan dessa våtservetter användas för att rengöra min tik runt vulvaområdet? Jag använder vanligtvis Douxo men de är ofta slutsålda. Så jag letar efter ett alternativ. Tack.
72 meddelanden
anne
Hej. Det skulle vara till min hund och min katt. Man vet att katter slickar sig mycket. Om den slickar sig själv efter rengöring med våtservetten och därmed sväljer produkten, är det skadligt för den? Tack

4 meddelanden
samira
Hej, det finns inget problem. Jag har använt det i ett år på min katt. Det är en bra produkt. Jag använder det för att rengöra dess ansikte (ögon, näsa, mun, öron) och tassar. Tack
1 meddelanden
christiane
Jag använde dem för min hund och hon tolererade dem mycket väl och visade inga tecken på förgiftning
2 meddelanden
anne-marie
Hej, jag använde dem för min lilla pudel tills den dag de ändrade kompositionen, nu finns det aloe vera och hon är allergisk mot det, annars bra våtservetter, inte skadliga.

5 meddelanden
maybeline
Är våtservetterna biologiskt nedbrytbara eftersom det är viktigt för mig...Annars föredrar jag att bara använda vatten och en tvättlapp. Eller hållbara bomullsrondeller med koksaltlösning för ögonen...